Thursday, August 17, 2017

No tinc por


Share/Bookmark
Δεν θα κάνω κανένα σχόλιο για τα γεγονότα στη Βαρκελώνη, στην πόλη μου, στη γειτονιά μου, που αγαπώ και ζω. Δεν θα τους προσφέρω αυτό που αποζητούν για να διεκδικούν την εκπροσώπηση ενός σπαρασσόμενου κόσμου εδώ και εβδομήντα χρόνια, με εκατοντάδες πολέμους, εκατοντάδες χιλιάδες νεκρούς, εκατομμύρια πρόσφυγες, ξεριζωμένους. Δεν θα συμβάλω στο να γίνουν ήρωες στα μάτια των περιθωριακών, των απλοϊκών και των απελπισμένων. Δεν θα τους κάνω διαφήμιση στη στρατολόγηση διαταραγμένων, αμόρφωτων και ηλίθιων, έτοιμων να αναζητήσουν το νόημα της ζωής στον θάνατο.

Δεν θα τους προσφέρω τον εχθρό που αναζητούν όπως τον θέλουν. Δεν θα παίξω το παιχνίδι τους για να διεκδικήσω κι εγώ ένα (παρόμοιο και συμπληρωματικό κατά βάθος) κομματάκι εξουσίας από τους δικούς μου απλοϊκούς και απελπισμένους.

Έχω εμπιστοσύνη στις αρχές της Δημοκρατίας μου. Κι αν δεν έχω πλήρως, αυτή τη στιγμή θα με υποχρεώσω να έχω. Η δική μου αντίσταση είναι η συμμόρφωση και η επίμονη σιωπή.

Γιώργος Γιαννούλης- Γιαννουλόπουλος




Πιο αναλυτικά για το ίδιο θέμα σε παλιότερο κείμενό μου:
Χωρίς φόβο και χωρίς πάθος








No comments:

Post a Comment